DMCA
DownloadAtoZ
Apk Download » Lifestyle » SalatKu - Prayer Times, Qibla » SalatKu - Prayer Times, Qibla comments

It's good app,but after i had change my android,this app still working but can not find location,"unknown location"...please give answer,my phone can read location for other gps aplication Surprisingly

di OPPO A39, aplikasi tak dapat berjalan di background, sehingga notifikasinya tidak datang sebelum aplikasinya dibuka secara manual Well done!!

Terimkasih sudah membuat aplikasi yang sangat bermanfaat ini, semoga Allah swt selalu memberkahi orang orang yang terlibat dalam proses pembuatan apk ini. Aamiin. Min, kenapa di hpku (xiaomi redmi note 3) ketika waktu sholat tiba, azannya gak bunyi? Jazakillahu khairan. Good

Sy sdh upgrade ke premium dan sdh update terbaru, tp knp notifikasinya gak muncul2 yah? Go well

It takes longer time to find location after updating. I hate it. Fix it. I will give you 5 stars then. Perfect

Bagus banget, cuma akan lebih baik lagi seandainya developer juga membuat fitur widget (boleh juga jadi dash clock extension) atau fitur quick tiles untuk Android nougat keatas. Baru deh bisa bintang 5 Cool

ما شاء اللّٰه It's the best app for prayer timings, it will be great if you can make the quote card translated in english. May اللّٰه reward you Just wow

Excellent. Correct times, choice of notification (azan or alarm or a subtle beep) which is great if you're in a meeting. Best Qibla compass that I've experienced so far. Quick and accurate. Well done and thanks. Ads are not in your face but there's also a choice to pay a small amount to get rid of them. Go well

Awesome app for prayers timings. Plus I used it at several unknown locations for Qibla...and it gave best results. Keep it up. May Allah grant it's developer Hidayat & place Jannat. Ameen! JazakAllah Khair. Just wow

This is simple to the point and serves it's purpose. No frills no fuss. one of the best I have used.. Marvelous

Tolong dong yg di ios di update. Masa udah 2 taun ga di update. Mirip kayak disini ya. Terimakasih Enjoy it!

What is the point if i don't get notifications or reminder? I always have to have launched the app during solat time for it to make adhaan Great!

Alhamdulillah. This so far is the best Sholat Reminder. Specifically I appreciate the "before sholat" reminder so I can be well-prepared to arrive masjid several minutes before Adzan time (for tahiyatul masjid or wudhu prayers). All best continuous rewards from Allah Swt for the apps makers! 5 star

Notifikasi kadang masih delay,,sama search lokasi masih terbatas untuk nama desa/kelurahan.. Selebih ok.. ternyata pengembangan app dari bandung juga. Terima kasih Worth it!

Sebetulnya dibanding app sejenis, ini yang paling tepat waktu shalatnya. Cuma sayang sering kali malah ga bunyi notifikasinya. Malah sudah di setting adzan malah gak bunyi sama sekali. Please fix this. Thx Omg

It kinda confusing since the option to pick Azan can't be accessed through Setting, but through the Bell icon for each prayer. A good app, btw. Hope the developer always gets Allah SWT ridha and rahmah. Great job

Applikasi sangat simple, sangat membantu ketika bekerja di kantor yg tidak dapat mengar suara adzan. Peringatan waktu kadang tidak muncul. Apakah device saya yg bermasalah Works great

Can you make the note into quran ayat... So we can recite al quran when saw the note under the time Worth it!

It is good software and thank for every one share to creat this programs جزاكم الله خيرا فى الدنيا و الاخره Works great

aplikasinya bagus, jazakallahu khairan. hanya saja sebaiknya imsak reminder dihilangkan, karena waktu imsak adalah waktu adzan subuh itu sendiri, dan juga saya dengar dari ustadz2 kalau waktu subuh di indondesia kecepetan sekitar 20 menit, mohon untuk dikoreksi Go well

Prev 1 2 3 4 5 6 21 22 Next
HappyMod
Download